Mr Rentall

محمدمهدی رشیدی

سفير فرهنگ " اجاره " در ايران

بنيانگذار اقتصاد اشتراكى

كارآفرين در صنعت اجاره

هوشمندانه خرج كنيد / ثروتمند زندگى كنيد

Mr Rentall

محمدمهدی رشیدی

سفير فرهنگ " اجاره " در ايران

بنيانگذار اقتصاد اشتراكى

كارآفرين در صنعت اجاره

هوشمندانه خرج كنيد / ثروتمند زندگى كنيد

عنوان

نکاتی درباره اجاره تجهیزات پزشکی

مقالات

وقتی نوبت به تجهیز تجهیزات بهداشتی و درمانی شما می رسد ، با یک تصمیم مهم روبرو می شوید: آیا باید تجهیزات را به صورت صحیح خریداری کرد یا به جای آن باید اجاره تجهیزات پزشکی را در نظر گرفت؟ در حالی که در اختیار داشتن این تجهیزات در شرایط خاص، ممکن است انتخاب روشنی باشد ، اما ممکن است با مزایای اجاره تجهیزات بیمارستانی آشنا نباشید. در این مقاله ما صحبت خواهیم کرد که چرا اجاره این تجهیزات ممکن است بهترین گزینه برای بسیاری از امکانات باشد.

شما می توانید قبل از تعهد مالی ، فناوری های جدیدتری را امتحان کنید.
بسياري از پزشكان ، به ويژه پزشكاني كه تازه شروع به كار مي كنند ، درآمد اضافي زيادي را براي خريد تمام تجهيزات پزشكي جديد ندارند. اما آنها همچنین نمی خواهند کیفیت مراقبت از بیماران خود را فدا کنند.
غالباً ، اجاره تجهیزات پزشکی می تواند به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی اجازه دهد كه پیشنهادهای جدیدی را بدون خطر اقتصادی امتحان كنند.

شما می توانید وقفه خدمات ارزشمند خود را کاهش دهید.
قطعاتی وجود دارد که نیاز به تعمیر و تعویض مکرر دارند. این امر می تواند مشکل ساز باشد زیرا کیفیت مراقبت از بیماران تحت تأثیر این تجهیزات می باشد. اگر مرکز پزشکی شما در گذشته به دلیل تعمیرات ضروری یا تعویض خدمات دچار وقفه در خدمات بوده است ، اجاره تجهیزات پزشکی این مشکل را در آینده به حداقل می رساند. نگهداری تجهیزات خریداری شده همچنین هزینه های بالاتر و اتلاف وقت در تعمیر و نگهداری آنها را به دنبال خواهد داشت، اما اجاره تجهیزات پزشکی می تواند این مشکلات را کاهش دهد.

ارادتمند محمدمهدى رشيدى ( آقاى اجاره )

برچسب: