Mr Rentall

محمدمهدی رشیدی

سفير فرهنگ " اجاره " در ايران

بنيانگذار اقتصاد اشتراكى

كارآفرين در صنعت اجاره

هوشمندانه خرج كنيد / ثروتمند زندگى كنيد

Mr Rentall

محمدمهدی رشیدی

سفير فرهنگ " اجاره " در ايران

بنيانگذار اقتصاد اشتراكى

كارآفرين در صنعت اجاره

هوشمندانه خرج كنيد / ثروتمند زندگى كنيد

عنوان

چرا بسیاری از افراد اقدام به اجاره خودرو می کنند ؟

مقالات

در این مقاله سعی می کنیم برخی از مزایای اجاره خودرو در ایران را بیان کنیم .
همانطور که می دانید بازار اجاره خودرو در سال های اخیر به دلیل دلایل مختلف ، یکی از بازار های پر رونق در ایران شده است و شرکت های مختلفی وارد این حوزه فعالیت شده اند . برخی از این شرکت ها ، با در اختیار داشتن و مالکیت چند خودرو به این فعالیت می پردازند و برخی دیگر تنها واسطه هستند و خود مالک هیچ خودرویی نیستند .

از مهمترین مزایای اجاره خودرو و ماشین در ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد :

هزینه تعمیرات پرداخت نکنید !
همواره سعی کنید در صورتی که قصد اجاره خودرو را به صورت بلند مدت دارید ، ابتدا از سلامت خودرو مطمئن شوید و پس از آن اقدام به اجاره آن کنید . این امر کمک می کند که شما در طی زمان اجاره مبلغی را بابت هزینه تعمیرات ماشین پرداخت نکنید . لازم بذکر است ، در زمان اجاره خودرو ، شرکت اجاره دهنده تمامی اشکلات موجود را با شما بیان می کند و چنانچه اشکالی به جز موارد ذکر شده ابتدایی در خودرو رخ دهد ، مسئولیت رفع ان به عهده شما خواهد بود . لذا در انتخاب خودرو برای اجاره دقت لازم و کافی را داشته باشید .

سرمایه خود را کاهش ندهید !
معمولا در صورتی که برای مدت کوتاهی نیاز به خودرو داشته باشید ، خرید خودرو جدید و فروش ان پس از مدتی ، قطعا باعث ضرر مالی به شما می شود .به همین علت در صورت اجاره خودرو ، از افت قیمت خودرو و ضرر مالی جلوگیری می کنید .


هزینه های مالیات و عوارض پرداخت نکنید !
در صورت خرید خودرو جدید ، شما هر ساله می بایست هزینه های مختلفی مانند مالیات و عوارض و بیمه و … پرداخت کنید ، با اجاره خودرو این هزینه را در جیب خود بگذارید و در هزینه های خود صرفه جویی نمایید .

ارادتمند محمدمهدى رشيدى ( آقاى اجاره )

برچسب: