Mr Rentall

محمدمهدی رشیدی

سفير فرهنگ " اجاره " در ايران

بنيانگذار اقتصاد اشتراكى

كارآفرين در صنعت اجاره

هوشمندانه خرج كنيد / ثروتمند زندگى كنيد

Mr Rentall

محمدمهدی رشیدی

سفير فرهنگ " اجاره " در ايران

بنيانگذار اقتصاد اشتراكى

كارآفرين در صنعت اجاره

هوشمندانه خرج كنيد / ثروتمند زندگى كنيد

عنوان

مزایای اجاره خودرو

مقالات

دلایل زیادی وجود دارد که شما ممکن است تصمیم به اجاره ماشین بگیرید. مثلا زمانی که شما فقط نیاز موقت به وسیله نقلیه دارید یا اگر می خواهید به تعطیلات بروید یا ماشین شما در تعمیرگاه باشد ، ممکن است بخواهید از اتومبیل اجاره ای استفاده کنید.

انتخاب اتومبیل برای اجاره
قبل از شروع جستجو برای اجاره ماشینی که می خواهید کرایه کنید باید در مورد آنچه از وسیله نقلیه خود نیاز دارید فکر کنید. به عنوان مثال ، اگر به دنبال وسیله نقلیه مناسب برای رانندگی به همراه یک خانواده هستید ، نباید در جستجوی قیمت اجاره ماشین مرسدس بنز باشید. گزینه های اجاره ای متناسب با همه نیازها وجود دارد .
اگر قبلاً خودرویی را اجاره نکرده اید ، باید از طریق جستجوی کرایه اتومبیل به صورت آنلاین اطلاعاتی کسب کنید. بیشتر شرکت های اجاره ای جزئیات مربوط به انواع خودرو و مناسب بودن آنها را دارند ، بنابراین پیدا کردن چیزی که مناسب شما باشد ، تا حد امکان آسان می شود. اگر مطمئن نیستید که از چه نوع اتومبیلی می خواهید ، با تماس تلفنی از آنها راهنمایی بخواهید.
اجاره اتومبیل گزینه ای است که بیشتر و بیشتر مورد استفاده مسافران قرار می گیرد. اگر هنوز یک اتومبیل اجاره نکرده اید ، در اینجا می توانید با مزایای آن آشنا شوید.

در زیر به برخی از مزایای اجاره خودرو می پردازیم :

آزادی حرکت
در حالی که از تعطیلات خود لذت می برید ، دیگر نگران قیمت تاکسی ، برنامه یا توقف اتوبوس نیستید.
پس انداز پول
با رزرو هتل خود در هتلی که کمی بیشتر از مرکز شهر فاصله دارد، می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و کرایه یک ماشین را نیز انجام دهید. پولی که پس انداز می کنید قیمت اجاره اتومبیل را جبران می کند ، علاوه بر این شما از آزادی جابجایی نیز بهره مند خواهید شد.
آسایش
کرایه اتومبیل امکان بازدید از مکانهای راه دور ، مسیرهای پیاده روی یا رستورانهایی با منظره را می دهد که با گرفتن تاکسی یا اتوبوس امکان دسترسی به آنها غیرممکن است. این مکان های ویژه معمولاً با اتوبوس قابل دسترسی نیستند.
قیمت
به دلیل رقابت بین دفاتر و شرکتهای کرایه اتومبیل ، معمولاً معاملات بسیار خوبی و طیف گسترده ای از اتومبیل ارائه می دهند.
توان مالی
اگر در یک شهر بزرگ زندگی می کنید و هر روز به اتومبیل احتیاج ندارید ، با اجاره ماشین در مواقع لزوم از پرداخت هزینه های بیمه ، پارکینگ ، چک های مکانیکی ، لاستیک و … معاف می شوید.
سفر کم هزینه
اگر قصد رانندگی بیش از چهار ساعت برای رسیدن به مقصد خود را ندارید ، مخصوصاً اگر با کودکان در سفر هستید ، ارزش رانندگی اتومبیل خود را ندارد. علاوه بر این، ساعات طولانی رانندگی خطر تصادف را افزایش می دهد و شما را خسته و گرسنه به مقصد می رساند. شما باید وزن چمدان ، توقف ، سوخت و حتی هزینه های اتاق هتل را در نظر بگیرید.

ارادتمند محمدمهدى رشيدى ( آقاى اجاره )

برچسب: